Här kommer helgen! Woohoo!

Ojojoj vad det inte är någon som läser min blogg. Inte så konstigt kanske :P Hehe

Men jag skriver av tristess ändå. Helgen har varit jättebra. Ska bara försöka komma ihåg vad jag gjort. Jo, i Fredags var det ju studentfirande. Först hemma hos Tove sen Netto :) Det var superdupertrevligt. Åt god mat att Nettos place, sjöng singstar, drack bira, åt tårta och hade skoj innan det bar av till RIckards och studenternas slutskiva. Det var superlyckad och en jätterolig kväll! Dansade häcken av mig, pratade med roliga människor! RUnt 2 stapplade jag och Anette hem barfota med smärtande fötter. Åt lite leftovers och sedan slocknade vi som stockar och vaknade runt halv 1.....

Kvart i steg vi upp, gock ner å åt lite mat och planerade dagen då min mobil ringer, jag svarar och en röst frågar: "Hej, var är du någonstans?" Hemma och äter frukost svarar jag. "Klassen börjar om 5 min!!!!"
Herrejävlarskitfaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg har totalt glömt bort att jag ska jobba som speaker på en jättestor tävling på Håbo RIdklubb. Och här sitter jag, Medelsvår B:3 börjar typ nu, jag sitter i Pyjamas, hemma hos netto, inga kläder nothing.. Så jävla hemskt. Totalt blackout! JAg ringer mamma, gråtandes och skrikandes av panik. Mamma behåller lugnet, plockar ihop kläder till mig och kommer å hämtar mig. Jag kommer till start nummer 2, drygt 10 min försent, skäms som en hund. Men det går bra tillslut, min röst dånar ut på anläggningen i ca 5 timmar och ingen klagade särskilt mycket. Jag gillar att vara speaker, men att jag totalt glömt bort att jag skulle jobba i lördags var bland det värsta jag gjort... Men som Anette sa "Alla gör vi bort oss ibland, och det är OKEJ!" Sant.....

Sen på kvällen var jag med Tove, Erik och Nett, vi åkte till Kalmarsand där det var efterfest efter en wakeboardtävling. Det var lite absurt, konstiga människor, pinsamt, men samtidigt roande att titta på alla medelålders fullisar, Rickys söta dans och den galna Milfen ;) haha ni som var där vet vem jag pratar om.

Nej nu var det nog med skrivande. Här ska städas! Adios!

Hittade en rolig bild från nattas facebook. Jag funderar på vad jag gör egentligen? VIll tillbaka dit btw... Buhuu :*(


Kommentarer
Postat av: D.A.D

"Nej nu var det nog med skrivande. Här ska städas! Adios!"

Du vet väl var Du verkligen behöver röja/descinficera efter ett år av studier istf städning. Dispenstiden e över. Snälla, snälla, snälla? Innan Gotland?

2009-06-17 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0