Heroin

Dagen idag har varit rätt tung. Då pratar jag inte om att det varit jobbigt i skolan å så, tvärtom. Men vädret har varit pissigt och humöret har väl inte direkt varit på topp. Men men. Vi hade en grym föreläsare hela dagen idag, Anders Berggren heter han, han är dokumentärfilmare och har gjort grymma grejer! Ojojoj.  Han sysslar med så kallad observerande dokumentär vilket är något jag är intresserad av. Behöver inte gå in på vad som menas med begreppet, för jag antar att ingen annan har intresset av att veta det. Men han har iaf gjort dokumentärserier som "Alla hittar kärlek utom jag" som gick på ettan för ett par år sedan, grymt bra, sen även en dokumentär som heter "HEROIN" Fyfan, jag fick ont i magen och klump i halsen när jag såg den. Den måste verkligen ses. Finns på vissa bibliotek, för er som vill veta mer gå in på http://dokumentarfilm.se/ 

Efter skolan åkte jag till Zinken för att sitta barnvakt åt söta lilla Alessia, dock spöregnade det när jag promenerade dit med min fina lilla skinnjacka vilket inte uppskattades.... Men men iaf, vi åt gott, Alessia somnade i soffan runt halv 7 och jag kollade TV och drack te. Rätt skönt faktiskt.

Ska sova snart för att ladda inför morgondagen då det blir twillightkväll, ska ju se premiören av New Moon med några från klassen! Ska bli superkul! Nu e de SYTYCD (SoYouThinkYouCanDance) och sen sussa! Nightie night!


Kommentarer
Postat av: Carro F

Hej Mandy, tror din facebook kan va buggad :/ kram

2009-11-19 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0