Bullpoop

Jag har varit lite slö med bloggandet den senaste tiden, eller rättare sagt, jag är alltid slö ^^ Jag har bara inte orkat skriva. Vad har hänt sen sist då? I fredags var vi ju hos söta lilla Anton Fjanton som fyllde 22 hela år! Det var trevligt förutom att jag var väldigt slö, (då oxå) och åkte hem tidigt. På lördagen minns jag inte för tillfället vad jag gjorde... Vad fan gjorde jag????? Ingenting tror jag. Tränade jag? Kanske... Ja, jag gjorde antagligen inget vettigt värt att skriva om här. I söndags var jag med en bakis Emma hela dagen, nästan. Vi åkte till donken, emma åt plusmeny med aptit och jag åt en side sallad, efter det åkte vi hem till henne, då åt vi igen. Hon: 2 mackor, Jag: sallad.... Sen kollade vi på räddningspatrullen i sängen hela eftermiddagen. Men i mitten var vi tvungen att bryta, för emmas bakismage ville ha mat, igen. Denna gån vart det makaroner och ketchup. Sen tillbaka till sängen och glo barnfilm tills Emma skulle..... Wait for it.... WAIT FOR IT................. ÄTA IGEN!!!!?!?! haha då drog jag hem ;)

Väl hemma vart det en skön gång/springtur på 5km, var tvungen att inviga mina nya löpskor som jag även inhandlade under denna dag!

Idag, Måndag? Jag vaknade glad som en mört, segade ihop under förmiddagen och var lite deppig, men det gick över när jag insåg att vi slutade kl 1! Då strosade jag runt ensam på stan och filurade, unnade mig en islatte och köpte en ny kepa! Sådeså! Gud vad jag babblar om nånsens, men just nu är mitt liv inte så mycket vettigare! Ikväll ska det pumpas på min body! a.k.a body pump...

Bye bye!


New Keps


New Pjucks

Invigning av the new pjucks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0