Det går bra nu, kanske....

Jag klarar snart inte det här. Det är fan värre än kokainmissbruk... Socker, socker, socker på socker, choklad med socker..... Jag vrider mig av magont, och huvudvärk. Är det abstinensen eller är det vätskebrist och mensvärk? Ja, det är frågan. En kombo kanske....

Om jag ska synda, så ska det bli han och jag, i en soffa. Han, han är alltså den perfekta kladdkakan! Mmmm... Jag vill kolla på film också, helst samtidigt som jag syndar. Vill du?

Nu börjar det hända grejer på andra fronter kan jag säga. På skolfronten, på dokumentärfronten. Vi har ju spånat ideer, kläckt ideer, slopat ideér. Men nu har vi en, långt ifrån utvecklad, men ändå, en idé som vi alla tror på och vill utveckla. Det känns kul, läskigt, osäkert. Vi kommer hitta vårt spår snart. Har även bokat in ett lunchmöte med en välkänd och duktig redaktör från svt på Måndag som vi ska bolla våra ideér med vilket känns otroligt tryggt och skönt!

Nu ska jag göra lite mer research!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0