Former Sugaraddict? Always a sugaraddict?

Jag måste bara få säga det, och det är faktiskt inte ofta jag gör det, inte ofta jag berömer mig själv eller skryter. Men idag var jag fan duktig! Vi hade möte med gruppen på eftermiddagen på espresso house, och när jag kom dit var jag lite småhungrig och extremt sötsugen. Jag stod i säkert 10 min och dregglade och grinade illa framför disken med alla underbara bakelser, speciellt deras kladdiga kladdkaka. Det var så nära, såååå jävla nära! Men, jag avstod och köpte te istället. Inte nog med den frestelsen, sedan under hela möte luktade det choklad, och jag hade kladdkakorna inom synhåll heeela tiden... Gissa om jag bara ville slänga mig upp och äta upp allt jag kunde få tag p? Men jag gick därifrån utan att ha syndat!  *Klapp på axeln* Jag är faktiskt stolt! Just nu på teven äter dom en massa bakelser som ser så jävla gudomliga ut. Why god why? Som att han ska straffa mig för att jag försöker göra mig av med mitt sockerbehov.... En seven eleven brownie skulle ju inte sitta fel... Ussch fy blä! Jävla psyke, sluta stör mig!

Just kill me now....


Kommentarer
Postat av: Frida

Det blir ju bara värre när man förbjuder sig själv. Då vill man ha ALLT. Vad gör en liten bakelse när du tränar som en idiot ? Så länge du gör av med mer än du stoppar i dig...

2010-04-21 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0