Ljuva dofter.

Det vart en kvällspromenad för att smälta maten och skingra tankarna. Det var underbart ute, det hade precis regnat och plusgraderna fick dofterna av våt asfalt och nytt gräs att dofta ännu starkare. Jag var nästan ensam ute i bålsta, en väldigt lugn torsdagskväll, människor är hemma och myser framför teven med någon dom älskar, eller vänner.

Jag längtar till sommaren, jättejättejättemycket faktiskt. Bara att kunna ligga på rygg i det solvarmagräset och kolla upp i en klarblå himmel, bli fläktad av ljumma vindar... Mmm. Snart är vi där. Snart.

Lite allmänt sentimentalt kvällssvammel bjöd jag på här ikväll märkte jag. Kommer nog bli mycket sånt nu framöver, kommer inte ha så mycket annat att göra än att sitta hemma på mitt arsle å grumla :)

Hörrni, jag diggar er! Sov gott på er, när ni nu ska göra det. Hoppas ni somnar in sådär mysigt och skönt, och vaknar upp på samma sätt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0