Soliga måndag

Skola skola skola. Men dagen hittills har varit fartfylld och rätt rolig :) Vi kör lite studiosändningar och jag är kameraman :) Det är roligt faktiskt. Efter lunch ska vi byta roller, så vi får se vad jag får göra då. Studioman kanske? Jag vet att jag inte vågar ta bildproducentrollen ännu iaf....

Ute skiner solen och jag och Sandra har smidigt planer, stora planer. Vi ska inom de närmaste veckorna tjuvstarta surströmmingssäsongen! :D Ska försöka få ihop ett tappert gäng från klassen och alla som vill äta/prova denna delikata rätt! Jag längtar! :D Ikväll står träning på schemat, body pump lite mer specifikt. Får se hur mycket kroppen orkar med tanke på att jag inte har ätit några kolhydrater de senaste dagarna... Kommer nog bli rätt trött eftersom kroppen inte kan bränna kolhydrater som energikälla.... Jaja.

Nu blir det till att sola lite mer inna vi kör igång igen :) Ha en underbar solig måndag! Kram!

Kommentarer
Postat av: D.A.D

"tjuvstarta surströmmingsäsongen!"

VA? äta "gammal" Sur strömming? Är Du sååå desperat? Faaan va suugen Jag blir. Snart så.

Betänk: Din morbror Uffe fyller ju jämnt i augusti (Du med,i Juli, Jag vet men, han lite mer då?) Han vill (men han får INTE bestämma! bara fira med SURSTRÖMMING! Jag planerar iaf Dublin eller en Marshall amp åt han. Skvallra INTE! Vi får se... Ha're bäst!

2010-04-12 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0