What a fucking lovely day!

Jag hade planerat att gå upp kl 8 imorse och gå ut å powerwalka en timme, men så vart det icke. Tröttheten tog över och vart istället väckt av morsan kvart över 11. Då åkte jag ner till centrum och storhandlade. så fram tills nu har jag stått occh gjort iordning maten inför kvällen, det blir marinerad fläskfilé, tzatiziki och sallad :) Yummo! Men just nu laddar jag inför en promenad. Men jag funderar på om jag ska ta det till kvällningen istället då det är lite svalare och lugnare ute.... Vi får helt enkelt se hur jag gör :)

Igår vart det lugnt precis som planerat, hälsade på tjejkompaniet hemma hoos Hanell, fyfan va knäppa dom är. Där tjafsades det om fyllekorvar och vart festerna fanns någonstans ;)

På fredag är det Valborg tamefan. Känns helt sjukt. Jag undrar vad jag ska hitta på. Om det blir galet i uppsala som vanligt eller om man bara ska ta det lugnt och mysa.

Oj vilket tomt inlägg, jag kände hur tom hela jag vart när jag satte mig och skulle börja skriva. Jag behöver  lite inspiration tror jag. Svårt att skriva intressanta blogginlägg när ens vardag ser likadan ut jämt. Hmm. Inspirera mig! Något? Någon!?


Bild tagen i solskenet igår. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0