Datorn är en spegelbild av en själv

Jag har lite för många projekt just nu så det blir att jag sitter med massor av olika office dokument uppe och blandar ihop allt. Blir lite halvdant gjort på så sätt. ska försöka strukturera upp vad jag ska göra och i vilken ordning tror jag.... Tror faktiskt att datorn är en spegelbild hur man är som människa. Jag menar, jag har lätt för att stöka till, svårt att hålla kolla på papper och saker, mitt rum blir snabbt stökigt. Och det ser man också på mina datorer. En massa olika filer, med olika namn, flera kopior av saker på olika ställen, har inte riktigt koll på vad det är jag har sparat och vad jag döpt det till. Blir bara en enda stor röra till slut. Får försöka skärpa mig tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0