Fångarna på fortet

Hemkommern från jobbet. Blä. Samtidigt som jag är riktigt trött på mitt jobb ska jag inte klaga, lättförtjänta och bra pengar. Och det kommer va jobbigt nu när sista lönen kommer i september. Men men, jag jobbar på.
Just nu sitter jag ensam hemma och kolla på fångarna på fortet. Känner mig som om jag är 6 år igen och man satt med familjen på fredagskvällen med chips och godis :) Jag gillar att fyran inte ändrat formatet så mycket utan håller det till det traditionella!
Mamma och Leffe är i Kista och kolla på bio, de kommer förhoppningsvis hem med min nya Iphone också! :D Jippi! Min tappades ju i toaletten, men vi fick ut en ny tack vare att mamma hade rätt försäkring. Nu är reklamen slut, ska springa å poppa popcorn å göra flädersaft!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Försäkring! Det va ju Det Jag sa... Grattis & BRA att D löser sig. Jag har iofs en (Farmors/Uffes) lånad Nokia 3210 om Du vill ha/testa lite retro/vintage? TACK för senast (Lördag) ALLA var så Glada. Hela kvällen/natten. Surströmming = GODAST!

2010-08-23 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0