Första dagen på praktiken.

Kul. Den här dagen är inte direkt den bästa i historien, tror att den förmodligen klassas som den sämsta. Jag ska berätta.
1. En till en början bra morgon blir ett helvete. Stress och tårar.
2. Köper terminskort, minus 2020 :- i plånboken.
3. Sl vakter kommer springandes och skriker "Ey, du blonda långa tjejen! Köpte du ett terminskort? Du vet att kortet du köpte inte gäller förrän den 9:de? Nej... Klart som fan ja inte visste det....
Nu kommer det värsta, vet inte om jag ska skratta eller gråta...
4. Jag tappar min kära fina Iphone i toaletten. Så nu är väl den körd :(....

Hoppas ni andra har en lika bra dag som jag har.
Förutom allt detta så är det väl bra, gör min första dag på praktiken på meter och det känns grymt! :) Men jag vet inte om jag klarar av fler missöden...

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

SKIT oxå!

Ur med batteri DIREKT!

Hårfön PÅ max! BLÅS länge!

Ska funka i de flesta fall

(inge' SKIT i toan hoppas Jag ;-)

2010-08-02 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0