Jag gillar skinn!

En bra dag. När jag kom hem orkade jag verkligen inte just åka HEM. Så jag tog mitt pick och pack, eller ja. Jag tog leffes röda clio, mig själv och plånboken och brummade till tove. Kidnappade henne och drog till kista centrum. Vet inte varför eller hur jag kom på att åka dit men det gjorde jag. Och in på H&M for jag och ut kom jag med 4 plagg. Jag är riktigt nöjd över min racershopping måste jag säga. Vart två oversize bomullsskjortor, en grön och en vit, ett par skinnshorts (som jag letat efter heeeela sommaren), och en lite längre enkel svart kavaj med snygg skärning :) Nöjd och glad. Sen var jag tvungen att köpa glass så det gjorde vi, tove och jag. Och inte nog med det, Glassen var heeelt makalöst god och det gjorde ju inte dagen sämre. Så nu ligger jag i min säng, helt speedad, lite fattigare, men lite gladare än andra dagar. Snart är det fredag och det innebär att jag ska umgås med min kära mitv klass igen! :) Pepp på det!
Nu ska jag försöka sova, lycka till säger jag. Är pigg som en kokostopp. Men men ha det bäst! Tjjcccchaaaaaaaaa!
Whos that sexy mama? ;)

Kommentarer
Postat av: robban

snajsigt :D

2010-08-04 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0