Jag vet att ni vill ha bilder...

Annars är det ingen jävel som vill läsa om mitt liv.... Men det skiter jag i, om ni verkligen bryr er om mig så orkar ni läsa denna brödtext.... ;)

Jag orkar egentligen inte blogga, känner hur min kropp håller på att övertas av sjukdom. Sakta sakta stiger min grundtemp, känner hur det blir liiiite jobbigare att svälja för varje gång, och hur det ömmar lite mer att vrida på huvudet hela tiden. Känns piss eftersom jag ville köra hårt med träningen den här veckan.... :( Men, känns som att de e många på jobbet som börjar bli förkylda, Tocke mittemot mig gick hem innan lunch, så de e väl min tur nu... Usch vad jag kallsvettas, och plånboken glömde jag hemma i morse, så jag kan inte köpa mig nån tröst på centralen när ja ska åka hemåt, sen tappade jag mina, eller jag mer doppade ner mina hörlurar i mitt nyupphällda kaffe.. Suck, men hörlurarna funkar fortfarande, så det var ju bra! :)

Ska snart kila hemåt, ska ju jobba med Micke på golfbanan ikväll... Funderar på att sola idag också... Hmm. Ah. Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0