Jag vill vill vill!

Skoj dag igår. Satt i innehållsmöte hela dagen i princip, producenten, jag och 2 innehållsproffs. Vi brainstormade programmens upplägg och innehåll och kom fram till en massa bra saker och har kommit en bit på väg, känns så himla kul. Just nu sitter jag med en ganska stor ångest, jag vill vara kvar hela inspelningen av masterchef, såklart, vilket innebär att jag måste missa skolan i några veckor, men jag känner att det kommer vara så värt det. Men vet inte hur jag ska bära mig åt, hur jag ska fråga skolan och sådär... Vet att det är iaf 2 till i klassen som ska göra som jag vill. Men jag vågar inte fråga. Jaja. får se om jag får tummen ur arslet och tar tag i det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0