Kaffe och frukost och bratwurst till lunch.

Thats how it is! Aiiight?

Nerå. Eller jorå för rubriken stämmer ju. Hehe. Jag blev så trött imorse, eller jag ska säga att jag ÄR så trött sura människor. Varför ska man gå runt å va sur hela tiden? Jag må klaga mycket och va en pessimist i många lägen, men jag försöker ändå ofta skratta åt saker. Försöker iaf tänka positivt. När jatg skulle ta bussen i ropsten imorse, som de förövrigt flyttat hållplatsen på så kör busschauffören fel två gånger,  varav andra gången han kör in helt fel och kommer in på en trång parkering. Jag och övriga passagerare ser alltihopa hur han försöker backa och ha sig, alla småskrattar för det ser så besvärligt ut. När han tillslut kommer ut därifran slutar det med att han io princip skäller ut och skriker på alla oss som kliver på bussen: "Förbannade jävla skitland, flyttar busshållplatserna hela förbannade jävla tiden".. Det var ju massa barn som gick på. Jaja. Hatar såna människor, varför inte bara skratta åt en sådan situtation? Då hade det garanterad spridit sig bland passagerarna och gett dem en mycket bättre dag, för sånt där smittar ju av sig, både glädje och ilska. Som skorpåan säger: "Om alla vore som jonathan skulle det inte finnas någon ondska"

Nu har jag avreagerat mig klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0