Klipp från vår studentskiva!!!!!

Herregud säger jag bara. höll på att dö när jag hittade detta. Satt och youtubade lite. på min gamla skola bland annat. Så hittade jag ett klipp som någon gjort, på alla våra tal och den sång jag sjöng.. jag döööör av både att jag skäms och att det var så roligt att se. fick en liten tår i ögat ändå... Det pinsammaste var, inte bara att jag inte är någon sångare, och lite sådär onykter var att jag hade på skoj bara skrivit en låt som jag kanske tänkte typ, jag vet inte, dela ut på papper eller nåt, som en dikt... Men så när jag sitter där mitt i middagen och väntar på vad nä'sta tal ska bli så säger de helt plötsligt att Amanda ska komma upp på scenen och sjunga en sång... Vad ska man göra, alla står typ upp och skriker redan... Haha bland det värsta och roligaste jag gjort, ackapella, full, oferberedd, kass röst... Men jag älskade hela publiken så... Jag gjorde det. haha se och skratta. Åh vad jag saknar flera i klassen, blir så glad av att höra Baran prata å få alla å skratta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0