Kollade in i min garderob...

Och hittade alla mina kavajer! :) Jag gillar kavajer, gillar att köpa dom men använder dom inte allt för ofta... Skitful bild, men jag gillar mina jackor iaf, den längst till vänster är från Zara, var på rea i vintras från 1499 till 799, alla dom andra är från H&M och kostar mellan 300- 500:-

Jaja, nu ligger jag i sängen och tittar på Valentines day. Har målat mina naglar i färgen "Linkin park after dark" hehe. Imorgon är det fredag, det innebär att jag ska börja jobba med casting vilket ska bli skoj. Men det jag ser fram emot mest är att jag ska träffa stora delar av min kära klass för fredagsöl på gärdet! Mysi! Nej nu ska jag spana på hunkar i filmen! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0