Många bäckar små

Alltså. Jag är nog lite psykiskt störd. Så nu vet ni det :P Jag tänker för mycket, bryr mig för mycket, lägger mig i för mycket. Men jag ska jobba på det. Don't ask why i´m saying this, just something I thaught about today. That's all.
Hemkommen från golfen, har sopat och gjort fint därute nu, kollade även mitt bankkonto på vägen hem. Trodde att jag skulle fått in lön från två källor idag, vilket jag inte fått... Konstigt, det måste jag kolla upp. Många bäckar små... Ni vet.
Fick god men sen mat när jag kom hem, Oxfilé och kantarellsås. Mumsi!
Hihi, kollade på en liten film på webben till "Elfte Timmen" , Valprogrammet som börjar på SVT2 den 6:e augusti, med Peter Settman som frontfigur, David i min klass gör praktik där och han får vara med lite här och där. Alla är så duktiga i min klass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0