Ms. Emma Magnusson aka Emstlur

Jag älskar mina vänner. Detta inlägg ger jag till Emma Magnusson. Även känd för mig som; Emster och Emstlur. Vi har inte hunnit umgås så mycket den senaste tiden vilket är tråkigt. Jag älskar dig och det hoppas jag att du vet. Vi har klickat från första dagen, jag var 10, du var 12 tror jag. Du kom med din mamma och morfar, rätt blyg. Sen blev vi vänner. Har så himla kul ihop och jag kan prata med dig om allt. Vi har gjort det mesta ihop, du och jag. Jag hoppas det är ömsesidigt :) I regn och rusk, lycka som olycka kommer jag finnas där för dig. Det vet du. Puss på dig gummsi! Vi får ta en dejt snart! Puss
Alla ni andra vänner. Ni vet vilka ni är. Jag älskar er.  Det vet ni också. 
Du är grym. Låt ingen få dig att tro nåt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0