Nu ska jag bli mätt. Tro mig.

Hej! Har varken bloggat eller facebooksuppdaterat på länge. Förstår om ni trott att jag varit död. Men nu lever jag igen. Bra va?
Just nu sitter jag nyduschad och påklädd för att gå på familjelunch. Eller leffes familjs lunch. Ska bli trevligt, och av erfarenhet vet jag att man inte kommer hem från extrarfarmor utan att vara mätt. Det blir nog ett antal godsaker. Tur för mig att jag är hungrig då.
I fredags hade jag en toppendag! :D Vi träffades på gärdet. min klass och jag! Drack öl, catchade upp och skrattade. Hade så kul att jag inte hann ta några kort. Men det etsade sig fast i mitt minne. Jag tror jag älskar dom där i mitv....Hihi.
Nepp nu bjuder jag på en muppbild. och den enda bilden från fredagen :)
Mina söderpojkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0