Nu vänder vinden

Ojojoj. Vilken dag det var igår. Det tror jag ni alla har förstått... Men idag känns det garanterat bättre. Okej, om jag ska ha nåt att klaga på så e de väl den här förbannade hostan.... Skitirriterande när man hostar som en tok hela tiden och blir tvungen att springa in på toan hela tiden för att inte skämma ut sig. Men trots alla missöden igår, och även imorse då jag vaknade kl 9, på tok försent, inte bra, andra dagen på praktiken. Ringde till min handledare Lena och berättade vad som hade hänt, först iphonen i toan, sen bli tvungen att be mina nya arbetskollegor om pengar till bussen hem, och försova sig idag. Men som tur var skrattade dom åt mig idag. Skönt, hellre det än pinsam tystnad :P
Idag ska vi åka iväg och kolla på olika locations till programmet, MasterChef. Ska bli spännande, kolla på en massa enorma gamla lager och fabrikslokaler.
Som en mycket snäll farbror sa till mig igår när jag berättade om min otursdag. "Men du Amanda, du vet väl att imorgon, den 3:e augusti är din turdag? Köp en trisslott!" Så det ska jag fan göra. Nu kan det bara bli bättre. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0