Nykter på rickards? Javisst!

Igår var en helt absurd/galen/rolig kväll. Konstig dag, med lite shopping och lek med bästa Netto och Tove. Netto följde med mig till jobbet (Tack), sen åkte vi hem till mig och åt baby back ribs och coleslaw (heaven), sen bestämde vi oss för att gå på Rickards, ja ni hörde rätt. Bålstas lilla krog, och det som lockade oss var att Emma påstod att hon skulle vara nykter! Haha. Det skulle ju bara upplevas! Men hon klarade det galant och det blev en minst sagt konstig kväll på rilles, när vi kom dit var det skitlång kö (har aldrig hänt) Människor som inte brukar vara askalas var skitpackade igår, trots mkt folk hade vi jättekul och jag och Emma, nyktra som vi var åkte hem till emster och sov som små grisar.
Och idag har jag suttit och fixat spellistan till giget jag ska ha om några timmar ;), hehe ska spela musik på Alessias 10 års kalas, eller disco som hon vill kalla det. Ska bli kul. Hehe. Nej, nu ska jag snart åka. Ha en bra söndag.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0