Fem heta killar vs. Nordman? svårt val...

Jag försöker övertala mina vänner om att det kommer bli roligare att dra till Klubb Sommar i Rålis imorgon kväll och kolla på grymmaste upcoming bandet Contakt istället för att åka buss till Enköping, betala 140 spänn för att gå in på en bonnklubb och se på nordman.... Men icke. Dom ska se nordman bland 50 taggare och bonnläppar. Suck. Skulle va kul att få med mig någon från bålsta som sällskap till stan. Blir ju min sista lediga helg på semester för på måndag börjar jag. Så ingen jävla Nordman ska få avsluta min ledighet. Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

VÄGRA Nordman! (+ hämta dina viktiga papper i min brevlåda + Uffe fyller 50 21/8) Då vet Du! Litar på Dig... ((surströmming vankas...))

2010-07-30 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0