Min nya bejbi

Japp. Just nu sitter jag och skriver på min nya bebis. En MacBook Pro 13,3" :) Den är jättefin, alldeles lagom. Stod mellan denna eller den större på 15", men det vart denna dels för att den andra kändes lite väl stor och klumpig och även för att det var en prisfråga. Efter lite rea kostade den allt som allt 11.500 kr, sen köpte jag öven officepaketet till den :) Jaja. Jag är nöjd!
Snart ska jag bege mig ut till jobbet och ska därefter direkt till stan, ska sova hos Alessia och Helena som bor på söder, blir så mkt smidigare eftersom jag ska upp imorgon bitti, tidigt och jobba på inspelning i Hammarby sjöstad hela dagen lång, ska öven sova hos dom imorgon natt eftersom jag ska vara med Alessia på torsdag när mamma Helena jobbar.
Har nu även beställt ett fräckt case till den :)

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Grymt Grattis Tjejen!!! Äntligen!(citat à la G. Fylking) Precis den som Jag tokspanade på men... no support & lite liten? i mina beigegrå ögon. Kör på + Var Rädd om Den + Dig!!! Kärlek!

2010-07-27 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0