Snooor

Jag är dunderförkyld. Ingen feber men verkligen superduperförkyld. Har säkert snytit ut 10 lite snor idag! haha och hostar som idiot. Men men, annars är det bra. Sitter hemma hos Helena och Alessia, jag "passar" Alessia, 9 år idag. Målet var att få med henne ut och göra någonting eftersom hon suttit inne framför datorn hela sommaren. Men nu sitter hon och jag här, inomhus, med varsin dator i knät, i sovkläder och nördar. haaha, men vafan, det 
Igår jobbade jag alltså på inspelning hela dagen lång mellan 8-20 typ, det var jättekul och jag kan skriva om det senare och lägga upp lite dålig mobilkort jag tog också :) Nu ska vi närda vidare. Baba!
Storfiskarn i vassen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0