Orkar du läsa detta är du ju bara konstig.

Åh va skönt! Känns som att någon tog bort ett berg från mina axlar, eller som jag förlöst ett barn. Eller det där sista lät fel. Men det känns iaf bättre nu, det är verkligen fysiskt ett tryck som släppt från mig. Känner mig verkligen 10 kg lättare.

Ligger fortfarande vaken. Kan inte sova, är rätt pigg just nu. Men om jag verkligen försöker sova vilket jag inte gör skulle jag nog somna på nolltid. Hehe. Imorgon ska jag sooooola och baaaaada.

Sen en till sak. Jag vet att jag skriver väldigt konstiga grejer ibland. Dels konstiga som i konstig grammatik, men det kan jag inte hjälpa för det har jag ärvt av min far... Men att jag skriver väldigt dramatiskt, som att jag ska dö hela tiden, eller att världen går under, eller att jag gråter ihjäl mig. Tror helt enkelt att jag sett för mycket på film. Ah, det är min ursäkt och mitt försvar. Typ. Eller så kanske jag är en dramaqueen i grund och botten. Det har man ju aldrig hört förut :S Men, här på jorden är jag iaf, och det är bara att acceptera mig, det har gud gjort iaf, tror jag. Precis som jag är! Oj, va flummigt detta blev. Synd för dig som läser dyngan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Men... Jag e inte (sååå?) konstig. Bara Jag. Ju. Fatta/Gilla? Tack för att Du skriver på Ditt (mitt?) eget sätt! Some Kind of Rubus ikväll. Sundbyberg. Det Du! Lägesrapport inför en viss F-dag önskas. Vänligt men... BESTÄMT! Kram då'rå!

2010-07-02 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0