Ni kanske undrar hur det går?

Hoho! Jultomten skulle man kunna tro att det är som skriver, men då ska jag tala om att det är det inte. Det är jag. Fröken Roo.

Idag har jag hunnit prata med ett flertal människor redan, en same, en skåning och en präst. Japp japp, för det är sånt jag gör helt enkelt. Ska även ha ett utvecklingssamtal med Lena, min handledare. Är rätt nervös, varför? Jag vet inte, tror inte jag gjort bort mig totalt iaf, men det är nervöst iaf....

Träningen då, undrar ni. Hur det går med den? Jo det rullar väl på, har tränat varje dag sen i söndags, mer eller mindre hårt men iaf, har rört på fläsket. Igår vart det 6 km på bandet, 500 kalorier bort! Som dock åts upp när jag kom hem, på bordet stod en asgod blomkålsgratäng med en massa grädde och ost i... Men men, plus minus noll är ju bättre än att gå på plus... Emma och jag ska springa ikväll igen, det tar emot lite eftersom ja e rätt seg i kroppen, men de e bara att kämpa på. Nu ska höfterna och innalåren bort! Eller bli lite mindre sladdriga iaf :P

Nu väntar nästa samtal på att bli ringt! I´ll keep in touch!

Kommentarer
Postat av: cathi

Hör av er när ni drar ner :) tänkte träna idag jag med nämligen.

2010-09-09 @ 11:38:51
Postat av: emelie

haha, min blogg förvandlas alltid till en matblogg när jag är hemma på västkusten ;)

duktig du är som tränar! du borde springa för nike takesthlm, sjukt peppande! men du, tänk på att vila med... vilket gym tränar du på? jag såg nämligen att fitness24seven ska öppna i bålsta! där är ju billigt och bra.

puss!!

2010-09-10 @ 09:57:09
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0