On my own. Typ.

Det vart 6 km på fatburning proramme på bandet nere på sats, och thaimat till middag. Vem klagar på det? Inte jag, känns riktigt bra faktiskt. Nu tittar jag på Per Morberg, jag gillar killen. Även om han inte är kock så kan jag inte låta bli att just, gilla honom.
Blev lite överblivet biogodis såhär efter maten. Kunde inte låta bli, jag kan ju inte slänga det? eller hur? Nej jag tänkte så också...
Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Vad ska man med kärlek till? Det blir ju bara elände. Men samtidigt så är det svårt att inte vilja vara kär. Hemska tanke. Sluta tänka. Jag kan väl klara mig själv. Mm. Vi säger så. Amanda Roo. Enda kvinnan i världen som klarar sig själv, eller som tror att hon gör det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0