Onsdag 8 september

Jag fick min jacka från ändå från Polen igår! Den är jättefin, blev nog den dyraste tröjan/jackan jag köpt på länge. Eftersom den skickades en bit på alla möjliga sätt, ska lägga upp ett foto när jag kommer hem på paketet den kom med, haha stämplar och frimärken över hela, ser ut som att den transporterats från kina, via både båt, flyg, tåg och cykel :P Hehe. Får väl lägga upp en bild på själva jackan också.

Jag tränade igår också, fyfan va jobbigt det var. Det var tänkt att det skulle va bodycombat, men instruktören var borta så Ida, boxinstruktören fick ta över, så det blev lite combat i början sen ett stenhårt boxpass resten. Höll på att kräkas, kom på mig själv att jag glömmer andas när jag tar i, så Emma såg på mig att ja höll på att svimma och fick påminna  mig om att andas :P Inte så smart kanske. Men det är lätt att glömma, man fokuserar så mkt på slagen och kraften liksom... Jaja ska nog springa lite ikväll. Måste försöka hitta ett extrajobb till hösten/vintern också. Klarar mig fan inte på bara studiebidraget... :/


Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Kolla med "Verksta'n" /Håbo Kommun? Stefan har ju slutat/fått 100% på skolan ist. Några kvällar i veckan/nära (BCJF)+ ungdomar! Kanske är ngt för Dig??? Hör av Dig!

2010-09-08 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0