Precis vad jag behövde

Hej! Vilken rolig helg jag har haft. Precis vad jag behövde. Tog beslutet (tack gode gud) att gå på Mickis förlovningsfest. Jag har känt henne i typ en månad och gillar henne jättemycket, hon hade bjudit drygt 35 pers, varav de flesta var hennes pojkväns kompisar på förlovningsfest i sundbyberg, och jag tog beslutet att ensam åka till sumpan och festa med dom. Det var så roligt kan jag säga, pitebor, göteborgare, fagerstamänniskor. Alla var verkligen jätteroliga, 100% sig själva, inga egoister. Det sjöngs kareoke och showades, fan va alla bjöd på sig själva. Det dansades och dracks öl och shottar. Är så glad att jag tog tummen ur röven och gjorde något. Har levt så tråkigt på senaste tiden, varit hemma eller jobbat varenda helg så jag behövde verkligen släppa loss och bara leva. :) Har inga bilder dock från det hela.
Resten av helgen var jag barnvakt åt underbara lilla Alessia. Vi har så kul ihop, vi åt chips och drack cola, skrattade och kollade på film. Idag åkte vi in till stan, jag skulle kolla på jeans, är i stort behov av ett par tajta snygga... Men jag insåg snabbt att en 10 åring inte tyckte det var så kul så iden slopades. Vi strosade runt lite istället för att sen åka hem och äta pasta och mysa :)
Kort och gott. En skön helg. Nu är jag hemma och ska röja upp. Ser ut som skit rent ut sagt. :/ Mindre kul, men imorn börjar en ny arbetsvecka och jag är laddad! Hoppas ni andra har haft en bra helg.
Ha det bäst! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0