Snart rullar vi genom Sverige!

Fick ett otroligt gulligt sms imorse som verkligen värmde i hjärtat! Love the small things in life. Så nu är jag redan på bättre humör. Tack älskade, finaste DU!

Försöker att rädda mitt hår genom att inte platta det varje morgon, det slutar med att jag ser ut som en rufsboll varje dag på jobbet. Men vad gör väl det. Vem gillar inte en rufsboll liksom. Det låter gulligt iaf. Kanske lite gulligare än vad det ser ut.

Auditionturnen närmar sig nu med stormsteg. på lördag intar vi Clarion Sign i Stockholm för att ta ut de första deltagarna till Sveriges mästerkock! Ska bli så kul att rulla ut på turne med det här härliga gänget! :) Längtar. Det kommer nog bli slitsamt och många arbetstimmar med jag ser fram emot det! 

  


Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Kom Nu ihåg att: ALLTID Jämföra med pappas mat/lagning! Den går inte av för hackor, dollar/euros... Bara BÄST! Eller?

Jag e ju 5+++++ kock i AB! Var iaf.

Räcker inte det? Har ju t.o.m. ett förkläde...

2010-09-23 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0