Tjingeling, plingeling!

Jag ringer och ringer som en galning, är alldeles varm örat och kramp i fingrarna efter´en massa anteckningar. Känner mig lite som en journalist och frågar ut alla. Hehe, men det är roligt, speciellt när man pratar med riktiga guldkorn. Har pratat med två helt fantastiska människor igår och idag. Som man bara känner på deras driv att dom kan gå långt i programmet. :) Sen finns det vissa som är så tråkiga att man bara vill slänga på luren i örat på dem hela tiden, men då får man snällt runda av. Förstår inte vad vissa tror när de söker till programmet, det är ett matlagningsprogram, hallå!?!??!?! När man frågar: Tycker du om att inhandla dina råvaror? Och får svar: "Nej fyfan, jag hatar att handla!" Eller när man frågar och de har en rätt som dem får mycket beröm för? och får svaret: Jag vet inte... Haha idijuts!

Jaja, nu ska jag ringa vidare. Sen ska jag träffa klassen och även den nya Mitv klassen och dricka öl! Tjingeling, plingeling!

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Jag handlar ju (ibland) min råvaror sjäv iaf! Voffo ringer ingen mig? Renskavsgratäng på Lördag + WWRY på Söndag. Kan det bli bättre?

2010-09-04 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0