Upp och ner.

Tränade igår. Å fyfan va dålig jag var. Orkade i princip ingenting, det går verkligen upp och ner. Ena dan känns man stark och andra dan som en pensionär. Men idag då jävlar ska jag kämpa, andra passet Body Combat med emma! Fyan va kul det ska bli. Måste dock hinna jobba före så stressigt blir det.

Sitter på redaktionen och väntar på att ringa dagens första casting samtal, man vill ju inte väcka folk, så vid halv 11 tänkte jag slå en första pling till någon. Söta Carro Friedman frågade om jag ville jobba på musikvideoinspelning idag till Darins nya låt, men det kunde jag ju inte eftersom jag måste jobba när jag kommer hem :/ Synd, vill ju både jobba och träffa fina Caroline. Nästa gång....

Nu ska jag ringa samtal! Plingplong!


Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Det är STOOORT! -att nobba Darin för att plocka golfbollar. Skriv en bok/biografi senare vet ja?

2010-09-08 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0