Två mysiga missar och en middag

Jag tänkte att det var dags för ett glas "Välkommentilldinnyalya" vin! Så det tog jag, sen åt jag gårdagens härliga chilimarinerade lax med en ljummen bulgursallad med babyspenat och soltorkade tomater och yougurtdressing! Suveränt fränt var det! Just nu passar jag på att mysa med katterna så mycket jag kan eftersom dom förmodligen får ett nytt hem på söndag! Är så otroligt glad för deras skull och hoppas att allt slutar lyckligt för dom! Mysigare vänner får man leta efter! Så små varelser, så mycket mys! :) Min kära mor var här idag, hon kom med en superfin present i form av en svindyr designad köksduk! Skitsnygg var den! Ska fota å lägga upp imorgon. Tack mor! Har även precis skrattat gott åt halv 8 hos mig, så otroligt skön norrlänning till värd! Nu naffsas det i armen här, tillbaka till myser! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0