Slottsliv, barnkalas och överasskningar.

Kul helg! Slottsliv med Rebeccafrån fredag till lördag. Utgång med fina flickor i Lördags och kalas med 14 11 åringar i söndags. Trött i måndags och trevlig dag i höstsolen idag!
Hittade nyss att jag hade intorkad spya på mina skor från i lördags, en kille som spydde på min arm i garderoben på Amba precis när vi skulle gå hem, trodde det räckte med armen, men icke då! Så idag har jag stått och tvättat bort 3 dagar gammal spya. Mmmmmumsigt va?
Imorgon är det studio igen, en fullspäckad men rolig dag. Rigga kran, och dra i spakar. Samtidigt som en underbar deltagare måste lämna :/ Blir jobbigare för varje vecka, men såna är reglerna tyvärr. Nej! Nu blir det lite Karatefylla! Sen sovdags! Godnatt alla fina människor!
Bilder från vårt slottsliv, jag sjöng i duschen, och vart påkommen, Rebecca deckade i en fåtölj... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0