Hakuna Matata liksom

Färdigstädat! Skönt att ha det gjort.
Just nu sitter jag och funderar på vad min belöning ska bli. Tänker på om jag vill eller ska hitta på något ikväll, tänker på om jag ska åka iväg någonstans, träffa någon rolig figur, äta något got? Men innan jag bestämmer något så vet jag i alla fall att jag ska åka och jobba på golfen. Sen efter det får vi se om någon hör av sig till lilla mig, eller om jag ringer någon, eller inte ringer någon. Jag får se helt enkelt. Precis som en nästan helt ledig dag ska se ut. Hakuna Matata liksom :)
Nu blir det till att äta en lite lunch, hoppa i jobbkläder och så småningom rejsa iväg med lilla Clion till Bro Bålsta BBGK. So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0