3 glas cola senare

Ja, det där med att komma i säng i tid tror jag spracka när jag upptäckte en iskall 1.5 liters cola i kylen.. Har nu druckit 3 glas och är inte så trött som jag borde. Hoppas att sockerkomat ska slå in snart men ännu är jag rätt så hyper. Wallander/Sanningens ögonblick på tv. Inga program jag direkt gillar så jag sappar runt istället.

Sitter å tänker på att Hanell faktiskt ska åka iväg snart. Om snart mindre än en vecka. Vad fan ska jag göra då? Vem ska jag göra roliga och tråkiga saker med? Vem ska vi förfesta hos på helgerna? Vem ska efterfesten vara hos? Vem ska jag ringa och dösnacka med? Fan. De kommer bli skittråkigt utan henne här i Bålsta. Inte lika mycke gossip, inte lika mycket händelser. För med henne händer alltid något. Hon ska visserligen bara vara borta i 4 månader men ändå. Hon är så intensiv, en dag med henne känns som en vecka. Hur ska då fyra månader utan henne kännas? Som 3 år eller? Jaja, ska förmodligen upp å hälsa på henne i vinter! Eller på sportlovet iaf! Ska bli skitkul I helgen blir det baluns Fredag och lördag, och jävlar vad kul vi ska ha. Kommer säkert bli en del tårar men även en massa skratt! Längtar och fruktar!

Nu ska jag försöka gå på toa och kanske kissa ut lite av koffeinet? haha, borsta tänderna, snyta näsan, tvätta ansiktet, smörja in ansiktet och så småning om också krypa ner i hopp om att få sova. I hopp om att orka vakna och gå upp utan problem imorgon bitti, och klara av den oerhört långa måndagen. 08:35 - 16:30 vilket innebär att jag är hemma i bålsta 18:50... Inte kul... Men snart e de långledigt. Nu drar jag mig mot toaletten. Sov gott alla vänner. Vi hörs imorgon på ljudmedian! Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanell

Usch fällde nyss en tår när jag läste inlägget! var du är söt!



Fyra månader går snabbt! Jag kommer hem iallafall en helg.. och jag är bara fem timmar bort och har både telfon och data :D!



får fan lite ont i magen av tanken att lämna dig och alla.. Usch kommer både bli skitskoj och jobbigt när helgen kommer.. kommer gråta ögonen ur mig! haha men vi får tänka att tiden går snabbt..



och Bålsta kommer inte vara sig lik när jag åker.. vem ska stå för alla skandaler då? hahah



Love!

2008-12-07 @ 21:53:52
Postat av: borgan

Vem ska vi förfesta hos på helgerna? Vem ska efterfesten vara hos?



oroa inte dig för de du! ;):P



2008-12-08 @ 01:22:22
Postat av: borgan

Vem ska vi förfesta hos på helgerna? Vem ska efterfesten vara hos?



Oroa inte dig för de du! ;) :P

2008-12-08 @ 01:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0