Är huvet dumt får kroppen lida

Hello Partypeople! Hur e läget? Med mig e de bara bra för er som undrar... Nehe, ingen? Jaja skit samma. Nu har jag officiellt jullov och det är skönt som fan! Imorgon blir det sista julhandlingen med Netto i stan :) ska bli myspys. Ikväll har jag och ska fortsätta slå in de paket jag har. Älskar att slå in paket, roligare att ge än att få. Ja, det är sant jag tycker det. Nu har jag lagt kycklingfiléerna i marinad och gjort iordning salladen. Mumms vad gott det ska bli.
   Vet inte om jag berättat, men i lördags så brände jag min arm på en platta. Kände inte så mycket då utan det bara sved till sen på söndagen såg det riktigt grows ut, och hela min handled var uppsvullen, såret var helt grönt och kladdigt. Mysigt va? Haha nej, ser ut som att jag försökt ta självmord med en osthyvel typ ^^ Men nu börjar det bli bättre, köpte Aloe Vera gel och hoppas att ärret inte ska bli så utstickande som jag är rädd för. Jaja, är huvet dumt får kroppen lida! Eller e de tvärtom? :P Hehe skit samma ni fattar galoppen iaf.
   Har egentligen restuppgifter till skolan att göra men de orkar jag inte just nu. Ska sätta mig och skriva rim till paketen istället ^^ Love it! "Du som har en jätterumpa, här ska du få en kropps******" :P Eller nåt!

Smell You Later guys!


Kommentarer
Postat av: Hanell

Jag bryr mig :D!



Vart fan brände du dig någonstans i lördags?

Du ska se mitt hjärta.. har blivit så jävla infekterad och tappat hur mycket färg som helst så det ser verkligen ut som ett brännsår.. Måste kirra det..



Snart ses vi hjärtat! Har planerat massa aktiviteter så förberedd dig på en lång och härlig dag/kväll :D! Och glöm inte badkläder :P!



Love från Sälen

2008-12-18 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0