Dubbelbokad... :S

Fan va jobbigt. Har sett fram emot den kommande helgen länge nu. Avskedsmiddag på fredag och avskedsfest + DJ Quality på Rickards på Lördag. Det jobbiga är att klassen har varit skitduktiga och fixat klassfest på just lördagen då jag är uppbokad se länge... hur fan ska jag göra? Åka bil/buss till uppsala kl 8 å hem kl 9? Fan va jobbigt.. Jag vill ju vara på båda.. Älskar min klass men jag vil vara med Hanell sista kvällen innan hon åker... :( Hur jag än gör kommer någon vara sur/besviken på mig. Jag hatar det och vill verkligen inte vara den som sabbar. synd att klassfesten var just den 13:e som jag varit uppbokad sen länge på.... Fan va jobbigt!... Skiter i båda snart...

Nu har jag druckit glögg, inte fan fick jag mer julkänsla för det. Tror inte julkänslan finns i mig mera, det gör inget men man saknar känslan man fick innan jul när man var liten. Man öppnade luckor med spänning, följde julkalendern, längtade, blev fnittrig när julen började närma sig... Ja de var tider det. Nu längtar man till skolan tar slut och man får sova och vila, inte efter julafton eller julklapparna... Efter lugn och ro. På söndag ska jag och Netto förmodligen till stan å handla lite julklappar, har inte så mkt pengar men några små saker ska man väl ändå ha råd med... De ska iaf blir mysigt, så det ser jag fram emot :

Nu ska jag plugga Historia om jag pallar. Har prov på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0