Home Again

Back In Bålsta. Japp så e de. Sitter här och funderar på en massa saker. På livet, på människor, allt möjligt. Vet inte om det är så djupa funderingar men många e de. Känns ganska tungt faktiskt. Jag har inga direkta problem, ska inte klaga menar jag. Jag har föräldrar, syskon, vänner, hus, värme, och det mesta. Trots det är man aldrig lycklig. Jag sitter och funderar på om något någonsin kommer göra mig lycklig. Vad är lycka egentligen? Behöver jag kärlek? Pengar? Jag vet inte, jag tror aldrig man kommer vara helt lycklig men jag känner iaf att någor saknas i mitt liv. Nåt jag inte kan sätta fingret på, något jag jag bara vet när jag har det i min hand. Snart är det nytt år. Det betyder nya upplevelser, nya erfarenheter, nya chanser. Hoppas på att 2009 blir ett bra år för min del. Kan ju bara inte bli sämre än 2008. Nu tar jag studenten, jag har 8 veckors praktik att längta efter, sommaren stundar, skolan tar slut.... Kanske jag kommer hitta kärleken också? det skulle ju vara grädden på moset... :P

På tal om ingenting sitter jag just nu och tittar på tv4 sport. Kollar på matchen mellan Västerås -AIK. AIK leder med 4-0. Jensa (målvakten i VIK) fick hoppa in i andra vilket är kul Emmas pojke. Han håller nollan och ser stabil ut. Men bortsett från det är det en skittråkig match, västerås suger rent ut sagt. Riktigt mesigt spel. Oj, här sitter jag och diskuterar hockey, hur många bryr sig egentligen om det? Nej, jag förstod väl det. Här är iaf en bild från när emma å ja va å kollade på VIK och Jensa i ABB hallen förut. De va iaf skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0