Nystart

Nej. Nu får detta trams vara slut. Jag tar åt mig vad ni sagt och ska försöka vara ännu mer positiv. Men jag är inte alltid positiv, i klassen kallar de mig neggo liksom. Det går inte att vara lycklig jämt, verkligen inte när allt runt om kring mig är kaos. Men jag ska försöka lyfta fram det positiva, trots att jag tror att de bra sakerna inte alltid är lika roliga att läsa. Men men. En liten nystart får det väl bli.

Kom nyss hem från skolan. Har gjort en del nytta idag faktisk. Skrivit prov och varit effektiv på på arbetsmiljö och säkerhet. trots att ja var sjuk. Hostar som en gammal koltant, ont i bröstet och får snyta mig stup i kvarten. Men jag överlever, knarkar ipren och Cola Vanilla! :) snart ska jag ner till centrum och köpa lite lussebulleingredienser tror jag :) Tänkte faktiskt baka om jag orkar. Ikväll halv 8 spelar pojkarna i ishallen. Emma och jag kanske drar dit, om jag orkar vill säga. Nu ska jag snyta mig, fräscha uppmig så gott det. går. Försöka täcka över min tokröda näsa och förkylningseksemen. Jaja, de blir nog bra till slut. Ha´t bra bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0