"Oh Fuck!"

Här sitter jag. Klockan är strax efter 9 och jag är hemma hos Netto. Vi skulle dra till stan med 10 över 9 tåget så ja skulle hämta henne 10 i 9. Jag ringer när jag är utanför, hon svarar; "Oh Fuck!" Haha, så de va bara att knata in. Hon låg självklart och sov den lilla sjusovaren. Haha, men vad gjorde det. Jag har inge bråttom iaf, förstår att kvinnan är trött. Nu plattar hon håret och fixar sig medans jag sitter här å dödar tid. Vet inte vilket tåg vi hinner med men de blir la bra vilket som. Vi har typ inga pengar så vi får svälta när vi e i stan, men vad gör väl de? Överviktig som jag är å allt ;). Jaja, vi hör av mig när jag kommer hem. Bye Bye!


Här e min lilla sjusovare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0