Party with my homies

Nyss hemkommen fårn min kära farmor, där har jag druckit glögg, ätit pepparkakor och lagat byxor. Trevligt trevligt. Nu vilar jag upp mig en stund, ska snart röja upp det sista på rummet sen duscha å fixa sen kommer Jessica hit. Senare kommer Syster, Emma å Zandra, vet inte vilka fler som kommer men det blir nog bra iaf. Känns konstigt att föra här hemma, brukar ju alltid vara hos Hanell, första festen utan henne nu. Får se hur det kommer kännas. Men på torsdag ska hon och jag festa tillsammans igen! Längtar!  Just nu är tjag rött som ett as, får se om jag hinner vila en stund innan de andra kommer. :)

Kanske hör av mig om ett tag om jag har tid och ork. Annars, puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0