Rrrrriiiiiitch ratch Fillibombombom.....

Nu sitter jag i soffan, kollar på The hills, dricker oboy å äter toast. ska snart röja upp här hemma innan pappsen kommer hem. Måste även hinna ner till centrum innan de stänger.... Orkar inte röra på asset bara.

Gårdager helt okej. Lite drama, mycket skratt och trasiga byxor. Jag kommer tillbaka till det. Vi började med att äta middag för Hanell på vinan. Jag, Jenna, Marie, Carro, Mange, Zandra, Emma, Cathi, Frida, Johan David och Hanellen själv. :) god och dyr mat vart det. (Fast jag tog det billigaste, barnhamburgetallrik haha) Sen vart det fest hemma mos Michan. Det var väl okej men vart rätt skumt behandlad av vissa människor så jag och Marie drog ut på äventyr. Till Rilles bar det av, där var det inte mycket folk men vi hade rätt skoj iaf. Jag fick titta lite på drömkillen vilket gjorde min kväll till det bättre. Jenna å Steffi kom senare. Vi var på Rickards typ 30 min sen fick vi skjuts tillbaka till Michan där stämningen var som att tiden stått stilla :P. Vi hoppar ur bilen och ska klättra över Michans staket... Det där förbannade stängslet. Det är en förbannelse över det, jag vet det. Det har haft sönder ett flertal av mina jeans och strumbyxor och jag är inte heller ensam om detta. Iaf, när jag närmar mig tänker jag hela tiden på att ta de lugnt så jag inte fastnar. Allt går jättebra hela vägen då.... RRRRRRiiiiiitch!!!!!! Mina nya röda byxor jag köpte även fast jag knappt hade råd med :(... Hela låret vart upprivet... Fan, jag vart riktigt ledsen å förbannad, det kanske inte märktes för jag kunde inte sluta skratta för att det var så typiskt. Men iaf, idag är byxorna helt trasiga och jag blir bara så förbannad. Kanske går att sy ihop de men de kommer säkert inte se bra ut och de kommer förmodligen bara spricka igen.... Fuck!

Jaja, nu har jag gråtit färdigt för jeansen, inget blir iaf bättre utan de e bara till att släppa det. Ikväll är det utgång! Ska blir roligt hoppas jag, låter som att större delen av Bålsta ska ut ikväll. DJ Quality spelar och människor e taggade. Alla var smarta och tog det lugnt igår förutom vi! Haha, men vi e unga och pigga och vi orkar 2 dar irad ;). Nej. Updates om kvällen kommer senare. Nu e de städning och centrum som gäller. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0