Sjukling

Sjuk! Blä. Gick upp imorse som planerat. 2  timmar senare än vanligt och allt. Längtade efter att ta en dusch å äta min havregrynsgröt. Men när jag sätter mig upp kommer det som ettslag i huvet. Dunk! Måste direkt lägga mig ner. Jag är alldeles genomblöt av svett, snorig å hostar som fan. Jag är sjuk. Feber har jag också. Jag som såg fram emot skolan idag, men nej, ändrade planer. Här sitter jag, dricker te och äter havregrynsgröt. Ska ta en tablett så att febern går ner så ja kan plugga senare. Ha de bra! Bye!

Kommentarer
Postat av: milla

tråkigt hörru.. =/ du får också krya på dej! :)

2008-12-03 @ 16:39:36
Postat av: milla

jobbigt hörru.. =/ du får också krya på dej! :)

2008-12-03 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0