Skön Söndag

Fan vva sweet söndag. Vaknade halv 2 av att Emster ringde å väckte mig, åkte ner till centrum å köpte lite mat och en burk ravioli till emma som tack för att jag fick låna bilen ;). Sen åkte jag till Jessica där vi 3 kollade på Saw 5. Helt okej men inte den bästa av Saw filmerna. Lagom äcklig, fett dåligt slut dock. Sen åkte jag och Emma hem till mig och vi har nyss ätit en jättegod thaikycklingwok som pappa gjort! Mums! Nu ska ja se klart på One Three Hill sen plugga historia sen sova tiiiidigt annars orkar jag inte vakna imorgon. Usch fy å blä. Föressten hatar jag min säng. en 90cm loftsäng. Helt jävla värdelös, slår i huvet i taket varje gång jag vaknar på morgonen, ranglig som fan och dunkar in i väggen vid minsta rörelse.. Känns som att den ska ramla ihop närsomhelst. Vill ha en 160cm säng istället! Hoppas att ni andra har det bra och sover gott i era sköna sänger. Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0