"You can bli whatever you want to bli!" Haha!

Hemkommen från den stora staden. Helt sluuut! Men de var kul och rätt mysigt. Jag och Jessica hade iaf kul. Hittade ett par nyårskor, i GULD! Haha! tror de blir bra, har svart klänning, guldskor och guldsmycken. Hoppas ja kommer se okej ut imorgon. Det ska bli så kul hoppas ja! Är så förväntansfull! :D Är som ett barn dagen innan julafton. För julkänslor har jag inte längre, men nyår lockar mig mer... Klockan 6 imorn är det trerätters middag hemma hos cathi. Spännande att se vad de har kokat ihop. Singstar ska vi sjunga också, en riktig klassiker.

Nu har jag precis ätit pilgrimsmusslor med koriander och limesås! Mums! Så jävla gott! Pappa testade en förätt på mig som han ska bjuda på imorgon. Den var supergod! Jaja, slut på ord. Är så slut hela jag. Blir sängen snart asså. 

Morsning korsning alla monsterdiggare! Hoppas ni får en bra nyårsafton! Det har iaf ja tänkt att ha!


Dessa skrikiga men ursnygga skor köpte jag idag! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0