Grattis N E T T ! <3

Idag är det dagen före nyårsafton :P Här sitter jag i morgonrock och glor på tv. funderat ett tag på om ja ska äta frukost, har inte kommit så långt än.

Idag ska jag in till den stora staden med syster yster och Jessica :) Ska kolla på nyårsblåsa eller eventuellt ett par skor till klänningen jag redan har. Hoppas jag hitta på något. Jaja nog om det. För.....

Idag är en speciell dag. Idag är ingen vanlig dag. För idag är det en viss liten person som fyller år. Inte bara vilka år som helst, utan hela 18 sådana. Vem är det då? Det är världens snyggaste, coolaste, tuffaste, grymmaste, sa jag snyggaste?, smartaste, mest allmänbildade, och sist men inte minst. Min kära vän, Anette Höglund Aka. Nett! Grattis hjärtat ;)^^ Här kommer några bilder som hyllning till min snygga vän.

Här lekte vi seriösa, men nett ville bestämt vara mamma mu...     Älsk!     Me and Netto kan gå på party      Netto kan göra roliga miner...     Hon kan leka snygg 

Du är bäst! Hoppas du får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: nett

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK du är bäst! :D <3

<3<3<3<3<3 och massor därtill

2008-12-30 @ 23:09:44
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0