Miss U guys

Imorgon drar jag som sagt. Runt 4 tiden åker jag mot snön. Har inte packat än men de fixar jag snart. Pratade nyss med exets lillebror, Mange :) Vi pratade om hundarna och han sa att de mådde superbra. Fick en liten tår i ögat när jag tänkte på de... Saknar de verkligen. Lukas och Ronja, Lukas är en svart riesenschnauzer och ronja en Svart dvärgschnauzer. De är så underbart söta och jag har känt de sen de kom till deras hem. Var med och hämtade lukas när han var liten bebis, eller han var ganska stor men jag kommer ihåg hur söt och rädd han var. Nu har han växt upp till världens snyggaste hund. Kommer ihåg hur han brukade ligga i mitt knä på fredagskvällarna nere framför tvn å sova. Och sen har vi lilla divan Ronja som till skillnad från Lukas tror att hon är en stor schäfer eller nåt. Hon är supersöt och kaxig som få. Hon var däremot pytteliten när vi hämtade henne. Inte större en Lukas huvud. jaja, saknar de båda små liven iaf och funderar på att hälsa på de nån gång....

 
Jag och Lukas i hängmattan sommaren 2007

Lilla Ronja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0