Funny Funny

Ja jävlar va kul jag hade igår. Lite segt till en början, kom inte till rilles förrän vid 12, då var det rätt dött men strax därefter började det bli drag. jag hade så sjukt kul igår, perfekt kväll. Dansade, skrattade mycket, drack goda drinkar, träffade roligt folk. Nej, allt var skitbra. Inga bråk, inga tårar ingenting. Tror inte att Jessica grät en enda gång faktiskt! Helt otroligt! Vi hade skitkul iaf. Gjorde bort mig lite när jag vurpade på en hal fläck och föll pladask på mage! Haha, pinsamt. Men de bjuder jag på för er som såg. Det pinsammaste var att ingen sa nåt, alla stod typ tysta, haha jag bara skrattade till och kutade ut! Hehe. Jaja så kan de gå.

Nu ska jag snart gå ner å möta upp Jessica så ska vi promenera ner till ishallen och kolla på b lagets sista hemma match för säsongen. Då ska vi äta korv ;). Hehe, vi bda är kanska svaga för deras korv med bröd. Nu ska jag nog brygga kaffe å hälla i termos å ta med mig. Smell u later people!

Kommentarer
Postat av: jessica

mmm så kul hade ja så ja inte ens grät helt sjukt :D:D MM

2008-12-21 @ 23:23:15
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0